Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

The relationship of the Slovak population to literature
study description | list of variables | data access

Details for variable OT16G

Name: OT16G
Variable label: Do akej miery je reklama filmu dôležitá pri Vašom rozhodovaní o tom, či na nejaký film pôjdete alebo nepôjdete?

Literal question:

Do akej miery sú uvedené okolnosti dôležité pri rozhodovaní o tom, či na nejaký film pôjdete alebo nepôjdete?

LabelValue Frequency*%*
veľmi dôležité 1 74 5.02
skôr dôležité 2 270 18.31
skôr nedôležité 3 241 16.34
úplne nedôležité 4 108 7.32
nevie 5 14 0.95
Sysmiss 768 52.07

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 707
Min. / max. value: 768 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024