Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Appropriate ways of spending leisure time for young people to prevent different types of addiction
study description | list of variables | data access

Details for variable T32D

Name: T32D
Variable label: Do akej miery považuješ reklamu zameranú proti pitiu alkoholu za účinnú?

Literal question:

V boji proti drogám, ale aj pri získavaní pomoci, napr. týraným deťom, sa okrem iných foriem používa aj reklama.
V nasledujúcom zozname vyznač, do akej miery považuješ Ty osobne jednotlivé druhy takýchto reklám za účinné.

LabelValue Frequency*%*
účinná 1 96 7.29
dosť účinná 2 184 13.98
skôr neúčinná 3 605 45.97
neúčinná 4 421 31.99
Sysmiss 10 0.76

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 1306
Min. / max. value: 10 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024