Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Appropriate ways of spending leisure time for young people to prevent different types of addiction
study description | list of variables | data access

Details for variable T32M

Name: T32M
Variable label: Do akej miery považuješ reklamu proti drogám za účinnú?

Literal question:

V boji proti drogám, ale aj pri získavaní pomoci, napr. týraným deťom, sa okrem iných foriem používa aj reklama.
V nasledujúcom zozname vyznač, do akej miery považuješ Ty osobne jednotlivé druhy takýchto reklám za účinné.

LabelValue Frequency*%*
účinná 1 196 14.89
dosť účinná 2 404 30.7
skôr neúčinná 3 463 35.18
neúčinná 4 239 18.16
Sysmiss 14 1.06

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 1302
Min. / max. value: 14 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024