Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Appropriate ways of spending leisure time for young people to prevent different types of addiction
study description | list of variables | data access

Details for variable T33I

Name: T33I
Variable label: Do akej miery považuješ šírenie reklamy v podobe priamych akcií, napr. stretnutie s ľuďmi z nadácií za vyhovujúce?

Literal question:

Do akej miery považuješ nasledujúce možnosti šírenia reklamy (s témami z predchádzajúcej otázky) za vyhovujúce?

LabelValue Frequency*%*
vyhovujúca možnosť 1 666 50.61
skôr vyhovujúca 2 424 32.22
skôr nevyhovujúca 3 120 9.12
nevyhovujúca možnosť 4 81 6.16
Sysmiss 25 1.9

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 1291
Min. / max. value: 25 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024