Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Monitoring the results of implementation of cultural policy instruments in the field of cultural awareness of citizens of the Slovak Republic - first half of 2006
study description | list of variables | data access

Details for variable T68A

Name: T68A
Variable label: Uveďte, ktorá relácia Slovenskej televízie (Jednotky a Dvojky) vás v uplynulom polroku najviac zaujala

Literal question:

Podobne budeme hovoriť aj o Slovenskej televízii (Jednotke a Dvojke).
Uveďte, ktorá relácia Slovenskej televízie (Jednotky a Dvojky) vás v uplynulom polroku najviac zaujala.

LabelValue Frequency*%*
0 10 0.69
Pošta pre teba 1 178 12.31
Pod lampou 2 63 4.36
SOS 3 141 9.75
Slovensko hľadá Superstar II. 4 195 13.49
regionálne vysielanie 5 7 0.48
športové prenosy 6 82 5.67
Noviny STV 7 212 14.66
iné (poradie podľa frekvencií: O 5 minút dvanásť, Svet v obrazoch, Drišľakoviny, Anjeli strážni, telenovely...) 8 419 28.98
neuvedené, nechodí, nevie, nezaujíma sa, žiaden, nič, nie 9 90 6.22
Sysmiss 49 3.39

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 1397
Min. / max. value: 49 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024