Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Aktuálne problémy Slovenska. Október 1997
study description | list of variables | data access

Details for variable o40m

Name: o40m
Variable label: o40m TYPICKÁ ČINNOSŤ - Sledovanie reklamy a noviniek na trhu

Literal question:

"Ľudia trávia dni rozličným spôsobom. Budem Vám čítať rozličné činnosti a Vy mi, prosím povedzte, ktoré z týchto činností sú pre Vás typické."
Pravidelné sledovanie reklám a noviniek na trhu (tovarov a služieb)

LabelValue Frequency*%*
uviedol/la 1 725 32.05
neuviedol/la 2 1537 67.95

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 2262
Min. / max. value: 0 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024