Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Culture and value system of the population of Slovak republic 2017
study description | list of variables | data access

Details for variable O20A_1

Name: O20A_1
Variable label: 20a.1. Každá spoločnosť má nejaké smerovanie a ciele, ktoré sa snaží naplniť. Keby ste si mali vybrať, ktorý z nasledujúcich cieľov by ste označili za najdôležitejší?

Literal question:

Každá spoločnosť má nejaké smerovanie a ciele, ktoré sa snaží naplniť.
Každá spoločnosť má nejaké smerovanie a ciele, ktoré sa snaží naplniť. Keby ste si mali vybrať, ktorý z nasledujúcich cieľov by ste označili za najdôležitejší? A ktorý z cieľov by bol druhý najdôležitejší? 1. najdôležitejší

LabelValue Frequency*%*
Udržať poriadok v štáte 1 295 29.27
Dať ľuďom viac možností hovoriť do dôležitých vládnych rozhodnutí 2 268 26.59
Bojovať proti zvyšovaniu cien 3 313 31.05
Chrániť slobodu prejavu 4 99 9.82
nevie (nečítaná možnosť) 99 33 3.27

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 1008
Min. / max. value: 0 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024