Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Culture and value system of the population of Slovak republic 2017
study description | list of variables | data access

Details for variable O20A_2

Name: O20A_2
Variable label: 20a.2 A ktorý z cieľov by bol druhý najdôležitejší?

Literal question:

Každá spoločnosť má nejaké smerovanie a ciele, ktoré sa snaží naplniť.
Každá spoločnosť má nejaké smerovanie a ciele, ktoré sa snaží naplniť. Keby ste si mali vybrať, ktorý z nasledujúcich cieľov by ste označili za najdôležitejší? A ktorý z cieľov by bol druhý najdôležitejší? 2. najdôležitejší

LabelValue Frequency*%*
Udržať poriadok v štáte 1 287 28.47
Dať ľuďom viac možností hovoriť do dôležitých vládnych rozhodnutí 2 224 22.22
Bojovať proti zvyšovaniu cien 3 264 26.19
Chrániť slobodu prejavu 4 185 18.35
nevie (nečítaná možnosť) 99 15 1.49
Sysmiss 33 3.27

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 975
Min. / max. value: 33 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024