Vytlačiť stránku. Poslať odkaz na stránku emailom.
English language Slovensky


Data
Data catalogue

Culture and value system of the population of Slovak republic 2017
study description | list of variables | data access

Details for variable O20C_2

Name: O20C_2
Variable label: 20c.2 A ktorý z cieľov by bol druhý najdôležitejší?

Literal question:

A ešte keby ste si mali vybrať, ktorý z nasledujúcich cieľov by ste označili za najdôležitejší? A ktorý z cieľov by bol druhý najdôležitejší? 2. najdôležitejší

LabelValue Frequency*%*
Stabilná ekonomika 1 218 21.63
Smerovanie k humánnejšej, ľudskej spoločnosti 2 236 23.41
Smerovanie k spoločnosti, v ktorej myšlienky majú väčšiu hodnotu než peniaze 3 226 22.42
Bojovať proti kriminalite 4 289 28.67
nevie (nečítaná možnosť) 99 12 1.19
Sysmiss 27 2.68

Summary statistics

Total Responses:
Valid: 981
Min. / max. value: 27 /
Mean / standard deviation: /

[ previous variable ] | [ next variable ][ back ]

*Caution: Frequencies and percentages are calculated from unweighted data. If data were not collected using quota sampling, there could be significant differences between those unweighted values and the representative weighted figures.
  This website uses Ultimate Dropdown Menu by UDM4 Team.
(c) Slovak Archive of Social Data, 2004 - 2024